Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan’ı makamında kabul etti.
(ANKARA) – Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan’ı makamında kabul etti.
Emniyet Genel Müdürlüğü’nün (EGM) resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
“Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Ali Fidan, Dışişleri Bakanımız Sayın Hakan Fidan’ı makamında ziyaret etti. Nazik kabulleri dolayısıyla Sayın Bakanımıza şükranlarımızı sunarız.”
Kayseri Ses, şehrin nabzını tutan güncel ve güvenilir haberleri okuyucularıyla buluşturan bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden gündemin öne çıkan başlıklarına, kültür, ekonomi ve sosyal yaşamdan önemli duyurulara kadar Kayseri’ye dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Şehrin Sesi, Gündemin Özeti” olmayı hedefler. 📰
Yorum Yap