Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, hava sıcaklıklarının bugünden itibaren doğu kesimlerde iki ila dört derece artacağı bildirildi.
(ANKARA) – Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, hava sıcaklıklarının bugünden itibaren doğu kesimlerde iki ila dört derece artacağı bildirildi.
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden (MGM) yapılan açıklamada, Orta ve Doğu Karadeniz’in iç kesimleri ve Sinop’un iç kesimlerinde yer yer kuvvetli yağış beklendiği, bu sebeple yaşanabilecek olumsuzluklara karşı vatandaşların dikkatli olmaları gerektiği kaydedildi. Öte yandan, hava sıcaklıklarının doğu kesimlerde iki ila dört derece artacağı belirtildi.
Kayseri Ses, şehrin nabzını tutan güncel ve güvenilir haberleri okuyucularıyla buluşturan bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden gündemin öne çıkan başlıklarına, kültür, ekonomi ve sosyal yaşamdan önemli duyurulara kadar Kayseri’ye dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Şehrin Sesi, Gündemin Özeti” olmayı hedefler. 📰
Yorum Yap